مرکز میکروپیگمنتیشن سایه - با مجوز وزارت بهداشت ایران

برای دیدن نمونه کارها کافیست اینجـــا کلیک کنید

تماس از ساعت 10 الی 18 22382605  ،  09381940706

میوه های کم قند مخصوص دیابتی ها


تاریخ درج : 1396/05/04
تعداد نمایش : 965

میوه های کم قند مخصوص دیابتی هاهمه فکر می کنند میوه ها به دلیل آنکه بسیار پر ویتامین و مفید هستند تمامی افراد می توانند از آنها مصرف کنند در صورتی که بعضی از میوه ها قند بالایی دارند که برای افراد دیابتی مضر محسوب می شوند. میوه در بیشتر رژیم‌های غذایی وجود دارد. شاید شما چربی، گوشت قرمز یا برخی شیرینی‌جات را برای خود منع کنید ولی معمولا کمتر پیش می‌آید که مصرف میوه منع شود. از آنجایی که میوه‌ها دارای فیبر و ویتامین فراوانی هستند کمتر از سایر مواد غذایی مضر هستند ولی برخی از میوه‌ها از میزان قند بالایی برخوردارند که برای افراد مبتلا به دیابت(Diabetes) بسیار مضر است.
برخی از میوه‌ها نیز خاصیتی کاملا دارویی دارند، یعنی می‌توانند برای افراد مبتلا به دیابت بسیار سودمند باشند. بیشتر میوه‌ها حاوی قند هستند، مانند لیمو که علی رغم اینکه ویتامین C  موجود در لیمو از سایر میوه‌ها بیشتر است ولی این میوه قند بسیار بالایی دارد. اما تعدادی از میوه ها، قند کمتری نسبت به بقیه دارند و مناسب افراد مبتلا به دیابت می‌باشند.

تمشک
قند موجود در هر فنجان تمشک، چیزی در حدود ۵ گرم می‌شود، تمشک مقداری از فیبر بدن شما را می تواند تامین کند. اگر می‌خواهید وزن کم کنید از تمشک استفاده کنید تا بیشتر سیر بمانید. بیشتر توت‌ها از این خاصیت برخوردار هستند اما تمشک در بین توت‌ها فیبر بسیار بالایی دارد.

توت فرنگی
توت فرنگی یکی از شگفت آور ترین میوه‌های کم قند است. زیرا در عین حال که بسیار شیرین و خوشمزه است بسیار بسیار کم قند دارد. یک فنجان توت فرنگی خام در حدود ۷ گرم قند دارد که این مسئله برای افراد دیابتی بسیار خوشحال کننده است. این میوه جهت تامین ویتامین C بدن نیز بسیار توصیه می‌شود.

کیوی
این میوه نیز ویتامین C بالا و قند پایین دارد. کیوی خواص بسیار خوبی برای دستگاه گوارش به خصوص معده نیز دارد. در هر یک کیلو کیوی فقط ۶ گرم قند یافت می‌شود.

گریپ فروت
گریپ فروت از مرکبات پر خاصیت است و برای افرادی که به دنبال میوه‌های بدون قند هستند بسیار مفید است. نیمی‌از یک گریپ فروت بزرگ تنها ۹ گرم قند دارد. مصرف این میوه همراه با صبحانه بسیار توصیه شده است.

آووکادو
این میوه نیز دارای قند طبیعی ولی میزان بسیار کمی‌ از آن است. یک آووکادو کامل خام فقط یک گرم قند دارد. چربی‌های سالم در این میوه به وفور یافت می‌شود که این موضوع به شما کمک می‌کند تا دیر تر احساس گرسنگی داشته باشید.

پرتقال
پرتقال نیز یکی دیگر از میوه‌های میان وعده مناسب برای افراد مبتلا به دیابت است. این میان وعده، کم کالری است و ویتامین C  بدن شما را تا حد قابل توجهی افزایش می‌دهد. یک پرتقال معمولا ۱۲ گرم قند و ۷۰ کالری دارد.

هلو
هلو نسبت به دیگر میوه‌ها کمی‌بیشتر قند دارد ولی بازهم در رده میوه‌های کم شیرینی به شمار می‌رود. یک عدد هلو متوسط ۱۳ گرم شکر دارد که بسته به میزان پیشرفت دیابت می‌توانید از آن استفاده کنید.

loading...

     

استخدام در بانک  رزومه کاری  استخدامهای امروز تهران  استخدام شرکت نفت سال 96

آهنگ جدید بهترین هتلهای استانبول

مردی که هزاران زن خاطر خواه او هستند!! +عکس

عکس تکان دهنده ای که لیلا اوتادی منتشر کرد

نظرتان درباره این دختر جذاب چیست؟! +تصاویر

اعدام عاملان ناامنی در بوشهر در ملاء عام +عکس (18+)

اقدام هولناک و باورنکردنی یک عکاس در آتلیه عکاسی +تصاویر

عکس لو رفته از دختر آقای فوتبالیست مشهور در حال مصرف الکل!

عکس جنجالی بازیکن مشهور پرسپولیس با زنان بی حجاب!

مهناز افشار در حال کوهنوردی+عکس

چرا الناز شاکردوست از ایران رفت؟! +عکس

عکس جدید مهناز افشار و دخترش

وحشتناک ترین دختر دنیا! +تصاویر(18+)

بهنوش بختیاری در کنار دختران زیبایش! +عکس

برهنه شدن زن در خیابان به خاطر همسرش! +عکس

خواستگاری شرم آور سیفعلی از بهنوش بختیاری!! +عکس

اقدام زشت و غیر اخلاقی خواننده زن در شیرینی فروشی! +عکس

مطالب مرتبط :

لاغری سالم و بی خطر با کنترل کالری ها

بهترین روش برای لاغر شدن محاسبه میزان کالری وارد شده به بدن است. از آنجایی که میوه ها و سبزیجات سرشار از ویتامین های ضروری برای بدن بوده و از طرفی در طراوت وشادابی و سلامت بدن نقش دارند بهترین گزینه برای رژیم های لاغری میباشند. ما در این مقاله وزین سبزیهای کم کالری را به شما معرفی کرده...
عادت های آسیب زننده به کلیه ها

عادت های آسیب زننده به کلیه ها
عمل پیوند و تغذیه مناسب

بسياري از گيرندگان پيوند، هنوز نياز به محدوديت دريافت نمك دارند. هر چند ميزان محدوديت، در هر فرد متفاوت است.
فواید نوشیدن دوغ

فواید نوشیدن دوغ
ویژگی های یک غذای سرخ شده سالم

غذای سرخ شده,روش های سرخ کردن غذا,تغذیه سالم,سرخ کردن غذاها یکی از روش های پخت غذا است که اگر اصول آن را درست انجام ندهید می تواند سلامت تان را به خطر بیاندازد. با خواندن...
نام و نام خانوادگی :  
پست الکترونیکی :    
*عدد بالا:
 

جهت عضویت در سایت و دسترسی کامل به تمامی مطالب سایت ، اطلاعات زیر را کامل نمایید. لطفا پست الکترونیک (ایمیل) خود را صحیح وارد نمایید. پست الکترونیک شما به عنوان نام کاربری در سایت ثبت خواهد شد و با پست الکترونیک خود می توانید وارد سایت شوید.

نام و نام خانوادگی :  
پست الکترونیک :    
 
رمز عبور :  
تکرار رمز عبور :